loading...
اس ام اس خوان
حسین بازدید : 5 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس خنده دار

 

اس ام اس sms خنده دار سری1

 

 

 

 

تبلیغ جدید شرکت سایپا
+
+
+
حوصلت سررفته؟
پاشو بیا ی پراید بخرو تو جاده چالوس هیجان و حادثه رو باهاش تجربه کن
بامحصولات سایپا شاد بروید شادروان برگردید

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


اون پنبه آغشته به الکل سرد که قبل امپول به نقطه مورد نظر میمالن دردش و استرسش از خود آمپول بیشتره

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


میگم یه وقت زشت نباشه حالا که همه دارن میرن وی چت من تازه یاهو مسنجر رو کشف کردم!بین خودمون باشه فقط

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


انقدر سیبیل رو خز كردين که حتی معین ام سیبیلشو زد
همینو میخواستین ؟

 

+++اس ام اس خنده دار+++


هنوز منقرض نشده نسل کسایی که در جواب ساعت چنده می گن: عقربش کنده... اینارو باید سروته حلق آویزشون کرد تا یاد بگیرن عین آدم جوابتو بدن

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


اگر دیدی جوانی گریه کرده ، بدان قبلش پیازی رنده کرده

 

+++اس ام اس خنده دار+++


دهه 50 زن گرفتن بچه دار شدن پس فردا نوه دارم میشن
دهه 70هم که پیش فعالن همشون ازدواج کردن
موندم چه رازی داره دهه 60نه زن میگیرن نه شوهر میکنن

 

+++اس ام اس خنده دار+++


انقدر من از اول صبح تو نت هستم که
مخابرات میاد میگه من غلط کردم به شما سرویس نا محدود فروختم
دارم ورشکست میشم بوخود

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


غضنفر از خارجیه میپرسه اسمت چیه؟ میگه وات هستم جیمز وات.بعد خارجیه از حشمت میپرسه اسم تو چیه؟ میگه مت هستم حشمت

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


یه دختره با یه خارجی ازدواج می کنه مامان دختره بهش میگه: امشب کجا بودی دختره میگه: رفتم با بیل شام بخورم مامان دختره: وا مگه قاشق قحطی بود که با بیل شام خوردی

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


ساندویچی که از اخرش گوجه و خیارشور بیرون نریزه,ساندویچ نیست

 

+++اس ام اس خنده دار+++

 


كي خواست كه منو تو ما نشيم؟؟
دسش درد نكنه نجاتم داد بخدا



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 122